Kräsen ?!

Ohh nej!
Inhandlade Willys egna blöjor nyss när jag var och handlade till Havanna!
Tänkte jag skulle prova dem, hade dem till Thilde och dem funkade bra på henne.
Får se om dom funkar lika bra på lillsyrran!

Det gäller att inte var allt för kräsen!
Prova kan man alltid göra!


Idag har vi haft Sussie & Thindra här på besök, dock sov Thindra sig igenom hela besöket :)

Imorgon kommer Thilde spendera nån timme på dagis efter veckor av ledighet!
Känner mig taskig som kommer lämna henne där men både hon och jag behöver det..
Hoh har ju till och med tjatat om dagis... :)
Så det blir nog inga problem alls!

Efter dagis åker vi till villgott för lite lek och bus!

Nu kryper vi ner under täcket och slår på Tre Kronor :)

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Elin

Nä det är sant, dom har det ju bra där, sen börjar ju våra stortjejor bli gamla nu å vill väl inte bara vara med mamma o pappa:)



Håller med om att MAM-flaskorna är super ,även till välling. Jag diskar dom i maskin oxå.. Kanske man inte ska göra men det funkar prima:)

2011-02-07 @ 21:50:31
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.. tänkte fråga om du kommer skriva nån förlossningsberättelse? skulle vara kul att få läsa

2011-02-07 @ 22:12:04
Postat av: Sandra

Tack, tack =)



Vi köper dom om det inte är kampanj på Liberos. Dom har funkat skitbra :P



2011-02-07 @ 22:30:36
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Jannike

Vi kör med Willys blöjor på dagarna till Filip, funkar helt okej för oss. På nätterna har vi pampers.



När Isac var liten körde vi en blandning av Ica och liberoblöjor! :)

2011-02-07 @ 23:04:18
Postat av: johanna

Vi har alltid kört med ICA's.... Vad är det som gäller att pampers eller libero skulle va så mycket bättre?? =)

2011-02-07 @ 23:07:48
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Här hemma använder vi oss av alla möjliga blöjor. Köper när det är på rabatter och så vidare eftersom man sparar några slantar.

När jag väntade Molly hittade jag en tråd på Familjeliv där någon lämnade en länk till en artikel från Aftonbladet om jag inte minns fel. Den var några år men de skrev om att Liberos blöjor och ICAs egna blöjor tillverkades i samma fabrisk, på samma sätt fast med olika loggor på. Oftast ä det ju så att vi betalar för märket och inte kvaliten!



Hoppas de funkar på lillfia! :)

2011-02-07 @ 23:14:16
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sara Nordberg

Fast det är så många år sedan mina killar var små och använde blöjor så använde jag icas egna och var super nöjd med dom.

Kram och ett stort grattis till dina fina flickor.

2011-02-08 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0