Måndag - & Ny Vecka

Undra varför jag vaknade 5 imorse och var klarvaken!
Jag som annars är trött jämnt!
Jaja, nu sitter jag ialla fall här, lyckades somna om..
Men nyss klivit upp med Thilde som vaknade och ville ha frukost!
Havanna sover fortfarande och har bara vaknat 1 gång inatt för mat och 1 gång för nappen! :)

Inatt hann jag fundera mycket när jag låg där och lyssnade på min älskade familj..
Hur lyckligt lottad jag är som har min familj & det närmaste vännerna <3
Vännerna är få, men dom är mycket älskade av mig..

Plus att jag känner att vissa i min närvaro kan få mig att spy!! :/
Uscha mig!
Hur kan man verkligen vara så? Hur orkar man? Vill man vara så?
Är det avundsjuka? Eller rent ut sagt vill man vara bättre än alla andra? (eller ialla fall tro)?

Ursäkta att jag skriver det här men det är ändå min blogg och då skriver jag vad jag känner och tycker! 

Ähh nu ska jag dricka kaffe och surfa runt lite så jag bli på bra humör igen! :)

Hoppas alla får en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0