MorgonMys

Imorse vart det en tidig morgon här i huset!
Thilde skulle ju göra sin första dagdagis efter veckor av ledighet.. :)
Hon var lite svårväckt imorse, men sen när hon väl hade vaknat gick munnen i ett.
Hon är nog mest övelycklig över att hon ska få träffa Markus & Lisa igen!
Bästaste dagiskompisarna som hon säger.. :)

Efter att Thilde & Christian åkt, gick jag in i sängen igen!
Dock pigg, och hade en sovandes Havanna brevid mig..

Men nu är hon vaken och mätt i magen!
Godmorgon. :)


Ska masa mig upp ur sängen nu och få i mig macka och kaffe!
Sen göra oss klara för den här dagen..
Thilde ska hämtas på dagis kl 11, men innan det ska det bäddas och packas för sen efter dagis beger vi oss till villgott för bus och lek :)

Ha en fin Tisdag!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0