Söndagen !

Imorse klev jag upp halv 12 !! Riktigt skönt!
Havanna har vaknat 2 gånger inatt och ville ha mat, sen har hon sovit !!
Och eftersom Thilde sov vid Morfar inatt så behövde vi inte kliva upp vid 7-8 för att göra frukost
utan låg och drog oss bra länge!

Efter det gjorde jag ett rejält ryck här hemma!
Tömt datarummet på alla julgrejer,
dom står nu uppe på vinden i väntan på att få komma ner till nästa jul!
Sen har jag flyttat in spjälsängen in Havannas nuvarande rum,
 eftersom hon sover i vaggan..

Sen har det städats för fulla muggar här hemma!
Så nu har jag ett rent hem igen, så skönt!!!!
Handling har jag också avklarat, jiho, kan man bara njuta av en vecka med lek och bus!

Havanna roade sig med att sova medans jag städade!
Bästa söv metoden på henne är dammsugaren ;)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0