Tidig Morgon & -19 ute!

Här var vi vakna redan halv 6 !!
Det var lääänge sen vi var vakna så tidigt.. Phu men ingen idé att somna om!
Vi låg och mös hela familjen innan det var dags att kliva upp och elda !
Det är ju försjutton -19 grader ute, om inte mer eftersom våran termometer krånglar!

Jag sitter och hinkar i mig dagens första koppp kaffe!
Sen ska jag göra mig och Havanna ordning för att sedan åka ner till loppisen och stå där!
Skönt att Christian packade in allt åt mig i bilen igår så det är klart ialla fall..

Dags att sätta fart!
Håll tummarna att jag säljer allt jag har med mig idag ;)
Och du som bor i närheten

Loppisen äger rum i Ludvika Folkets Hus
10-15
Fika finns att köpa!

KOM OCH FYNDA!!!

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja det är nog mer, vi har - 27!

2011-02-19 @ 09:19:08
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: linn

Blir nog en vända in och kika för oss då va ändå ska till Ludvika idag :)

2011-02-19 @ 09:22:56
URL: http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0