5 Days To Go !

Bara 5 dagar kvar då till BF ! Får se när den lille tänkt kika ut!
Men jag är beredd på att jag får gå över 2 veckor ialla fall !

Idag har vi alla fall kommit utanför dessa väggar!
Vi åkte in till villgott för möte och lek :) Och sen spenderade vi några timmar där ;)
Kanon skönt och trevligt att komma hemifrån...
Sussie & Thindra åkte med oss hem sen, lunch och fika och massa tjål...
Och självklart Thindra mys ;)

Nu väntar jag på sambon som snart kommer hem sen blir de kvällsmat!
Ikväll ska det badas, blev ju aldrig av igår då jag gick och la mig 21:00...
 Pansionärsvarning!!!

P&K


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja tack för igår =) det var skönt att slippa sitta hemma och glo =)

2011-01-13 @ 09:16:04
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0