Godmorgon Fredag!

Ännu inget BB och ingen bebis!
Men idag är det 10 dagar kvar, börjar bli tungt nu..
Men kan ju lika gärna passera BF datumet 17 januari!!
Det visar sig när den lille vill ut..

Denna morgonen har jag sörvat Thilde med allting!
Så nu sitter jag och äter kalla rostade mackor, kalla ägg och nästintill dricker jag kallt thé!
Orkar inte göra nytt! Är bara sjukt hungrig och vill äta...

Är så trött på dessa dagar av att bara gå hemma!! :/
Vill ut träffa folk och vara mig själv igen! Men snart så!
Men vi isolerar oss lite till tills bebisen kommer, vill absolut inte bli sjuka!
Det räcker med hosta och snorande!

Föresten bjuder på denna toksöta bild på kusinerna Hector & Thilde <3



Dags att börja dagen!

P&K


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får imorgon :)

2011-01-07 @ 22:53:15
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Haha Hector ser ut som djävulens barn!

2011-01-08 @ 02:51:30
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0