Simskola

Nyss kommit upp ur badet... Riktigt skönt, nu blir det lite soffmys med Skrutt innan sängen..
Sen ska jag göra hallonbladsthé och kika på familjen annorlunda.

Nu undrar ni säkert över rubriken?
Jo det är nämligen så här, att varje gång jag och Thilde badar så vill hon att jag ska gå upp före henne så hon kan gå på simskolan..
Hon leker att det är fröken och massa barn som går på simskola.
Då simmar hon i badkaret och byter riktning då och då ;)
Sen går hon upp från bassägen på låtsas säger hon.
Sån fantasi, vet ialla fall en tjej som ska få börja på simskola när hon blir äldre.
Min lillebror Kasper går ju på det så det är väl lite därifrån hon fått idén ifrån :D

P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

är handboll idag inget familjen annorlunda;)

2011-01-17 @ 19:36:55
Postat av: Anonym

De är handboll idag så de är inge familjen annorlunda.

Tyvärr =(

2011-01-17 @ 19:56:55
Postat av: Linn

Jo har sökt och kikat, verkar som om just den utgått ur sortimentet. Enda jag hitta var på folks bloggar och så.

2011-01-17 @ 20:04:09
URL: http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0