Tandpetare

Sjukt trött, och känner mig så taskig mot Thilde när jag är så här trött!
Skulle behöva tandpetare som håller upp ögonlocken åt mig :/ hua!
Haft värkar till och från inatt, men det har avtagit helt nu..
Lite därför jag är trött också, inte många timmars sömn!
Och sen den förbaskade hostan Thilde har :/ Stackars henne!
 Den är verkligen inge rolig!!
Köpte ju ny slemlösande hostmedicin igår,
 om den inte funkar nu på 3 dagar lär vi väl kontakta läkaren
så får dom skriva ut en rejäl hostmedicin som biter på hennes hosta....

Annars skulle jag vilja åka iväg och träffa kompisar och deras barn..
Men samtidigt vill jag inte ut i detta väder, och dels så vill jag inte bli sjuk!
Är livrädd för magsjuka just nu, det är något jag inte vill ha nu när de är så nära förlossningen...

Ska vila lite till medans Thilde är nöjd och kikar på film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0