Välkommen

3 års trotsen........ Herregud vilken tjej vi fått här hemma!
Hon har fått ett riktigt humör!

De ena och de andra kan slinka ut ur munnen (ej svärord)
Te x
-Låt bli mig!
-Gå härifrån
-Men åhhh

Ja och man får inte hjälpa till någonting, och om det inte går som hon vill blir hon jätte arg!
Skriket har också kommit, vi kör ju med att om hon inte lyssnar på oss åker hon in på sitt rum!
Och när hon väl kommer in där kan det låta som att hon håller på att riva hela rummet!
Skriker och kastar grejer omkring sig!

Men vi välkomnar denna 3 års trots lagomt till syster eller bror kommer :)
Jihaaaa !!!
Sen testar hon väl alla mina gränser nu i de sista dagarna..
Hon vet att jag inte orkar lika mycket längre och ger med mig efter ett tag..
Men försöker att inte göra det ända in i det sista..

Men hur lätt är de då??
Kanske någon som har nått bra tips på 3 års trots?? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Det som ni bör tänka på är att vara konsekventa du och Christian. Och aldrig ge er, för har man en gång gett sig vet de att du/ni kommer ge er fler gånger bara man tjatar tillräckligt länge. Nej, hård och bestämd måste man nog vara :) Hoppas du har ett bra tålamod! :)

2011-01-12 @ 20:04:33
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Mathilda har precis lugnat ner sig efter en hemsk period, nu går de å va i samma rum :)

2011-01-12 @ 20:38:40
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, liggkorgen är superfin i verkligheten! Häftigt att dom bara finns i ett begränsat antal oxå, du måste kika vilket nummer eran har sen!

Treårstrotset suger balle haha.. Thea vrålar jämt när hon får utbrott "jag vill va fö mej fäääälv"

Fast jag tror ändå att det är viktigt att man visar att det är ok att vara arg, sålänge man inte gör illa nån eller nåt;)



Bio ska bli kul, men för din del hoppas jag att ni ligger på BB ist:)

2011-01-12 @ 21:13:12
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Jonna

För de var SVINTO !! :(( så nu är de friskt igen hihi..

vi kör stenhårt med samuel när han sätter den sidan till, när de gäller skrika åt oss vuxna mat och ja allt!! Hoppas de går över snart, men de gör de nog..

kram

2011-01-12 @ 21:30:45
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0