Fredag !!!

Vaknade med jordens tjockaste hals imorse, blä! Svettats hela natten och inte ett mycket sömn! Men de var bara att Kliva upp med barnen vid 8 tiden.. Men vi mös ner oss i soffan och kikade på bolibompa och sommarlov! Sen bestämde jag mig för att ta mig upp å klä på oss... Hann dammsuga lite innan vi drog ner till stan... Amanda passade Havanna en stund medans jag och Thilde åt lite lunch på donken och sen hade vi lite ensam tid :) behövligt! Kvällen har vi spenderat med A&V vi åt grillat och hade de allmänt trevligt! :)! Snart blir de sängen, för imorgon kommer Hector hit vi ska vara barnvakt åt honom medans A&V åker till huvudstaden på konsert! Thilde ska vara med moster så länge och vi kommer besöka loppisen imorgon! Har blivit så att jag går varje lördag, och jag lyckas alltid komma hem med nått fynd ;) älska loppisar :D Ska kika klart på en film nu sen blir de sängen! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0