Fulaste Husbilen & KvällsBus

Godmiddag på er!
Igår vart det en loppis vända tillsammans med Sussie! =)
Och denna gången kom jag hem med lite fynd!
Ni får se fynden ikväll!
Sen fick vi besök av Pappa & Kasper..
Efter att dom åkt kom Jossan, Erica och hennes systerson Sam, tack för en trevlig eftermiddag!
Trots att jag hade sprängande huvudvärk!

Kvällen bestod av kvällsbus tillsammans med Sussie, vi åkte mest runt och tjålade om allt mellan himmel och jord! Bara hon och jag, vi var Emelie och Sussie för en stund och inte mammor...
Vi har också sett den mest fulaste och roligaste husbilen ever! Skrattade så jag höll på att dö! =)
Lätt roligaste på hela kvällen, det slår faktiskt det prasslande tältet också! ;)

Nu ska jag göra mig iordning sen ska vi åka och hälsa på Jonny & Anette!
Vilket var evigheter sedan så det ska bli riktigt trevligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0