Hej Söndag!

Igår vart det en loppis vända till hammarbacken med Havanna & Hector!
Dom var nog mer än nöjda och sitta i syskonvagnen och kika på allt folk =)
Jag hittade dock inga fynd! Tråkigt nog!
Sen när vi kom hem vart det lite mys i soffan och lek, Havanna somnade och jag och Hector satte oss på en filt ute på gården!

Jossan kom förbi och vi tjålade och drack kaffe, sen kom Hectors mormor och hämtade honom..
Gick ju galant att ha honom, inga problem alls =)
Jag och Jossan bestämde oss för att åka ner till stan och köpa en varsin ost & skink panini och sätta oss på en filt vid piren och äta!
Sagt och gjort, riktigt mysigt hade vi =)
TACK vännen det behövdes <3

Sen åkte jag till Grängesberg och hämtade Thilde vid Totto & Sussie som hade varit med dom hela dagen i Örebro på barnens Ö. Hade en glad och nöjd tjej när jag hämtade hem henne.
Kvällen bjöd på soffmys med barnen sen när dom somnade vart det en välförtjänt dusch och 2 alvedon och soffläge!
Christian spenderade lördags kvällen med att bygga vedbod vid Johan & Amanda! 

Idag då?
Vi skulle ta oss en promenad runt byn nyss, men kom ner till grannarna sen stog det som spön i backen och sen började det åska!
Men nu lyser solen och det är blå himmel! Skumt väder, :/
Får se vad vi ska göra efter lunch!

Ikväll ska jag bjuda på lite bilder från helgen!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0