Like the old times & Loppis

Inatt åkte Älsklingen till Norge, och kommer inte hem förens på måndag!
Blä, HATAR när han inte är hemma!
Men Jonna kom och höll mig sällskap, massa gotte, mys och Harry Potter maraton!
Vi dönade väl av båda två på soffan och vaknade till vid halv 1 för att sedan förflytta oss in i sovrummet!
Imorse när jag vaknade, så var det tyst!
Ingen Havanna som låg och tjålade i spjälisen brevid och ingen Jonna brevid mig heller,
så jag klev upp och ser att hon då står i skötrummet och byter blöja! =)
haha en mamma som var riktigt trött imorse med andra ord!

Efter lite morgonmys gjorde vi frukost och sen gjorde vi oss iordning för att åka och kolla in loppisarna i stan!
Denna gång kom jag hem med lite fynd!

Till Havanna
40:- för Fischer Price "tornet" & 20 kr för Tummen filten =)
Hittade även en typ av stol man kan ha i badkaret nu när hon lärt sif sitta, så får hon lite stöd!
Tror hon kommer gilla det skarpt! =) Den betalade jag 40 kr för!

Thilde köpte lite allt möjligt!
Bondgårds djur, en ny barbie i förpackning för 10 kronor, en Adidas handväska för 10:-
Och sen lite annat smått och gott! =)

Tack Jonna för att du spenderade natten här!
Precis som the old times ;) Måste göras om snart, väldigt snart!! =)
haha va vi har tjålat!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0