Stääääd Freeedag!

Morsning!
Haft mysmorgon i soffan framför sommarlovsmorgon! =) Ett måste när det är sommar!
Idag gästades dom utav Danny! Och Thilde sa så här...
Thilde: Mamma, Danny har ju samma röst som Erik Saade =)
haha gullunge <3

Nu i skrivandes stund sitter jag med dagens andra kopp kaffe och ska strax ta tag i fredags städandet!
Eftersom det värker ner regn så passar det ju kanon!
Ska även flytta in mitt linneskåp som jag fick från Gammel Mormor i sovrummet, får stå där så länge tills jag bestämt om det ska målas vitt eller inte! =)
Ni kan få bild på det sen!

Och idag går Christian på semester, 6 timmar kvar!
Sen hemma i 5 hela veckor med oss, =)
Underbart <3
Bjuder på lite sommarbilder från sommaren 2010
Leksand Sommarland! 

Thilde skjuter på Pappa med Emil byssen =)

Sommarfiske och lek i Gräsbergs lekpark!

Poolbad !

Nu ser vi framemot denna sommar med massa semester tillsammans med våra älskade flickor!
Bara lääängtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0