Onsdag

Hallå!
Mycket att stå i...
Packning inför ullared och tårtbakning inför morgondagen då jag fyller år!
Igår vart bilen äntligen klar, går galant nu så skönt att ha det gjort! TACK och bock till Johan som hjälpte oss!
Thilde spenderade natten vid Mormor, hon ville väl ha Thilde lite nu innan vi drar till Ullared!
Så imorse när jag klev upp var det tomt, inge sommarlov och ingen Thilde brevid mig som hade morgonmys!
Men jag och Havanna käkade lite frulle sen åkte vi till Sandra på lite fikamys, vi drog ner till Maritas en vända och kollade in sommarrean.
Efter det stannade vi till vid Sussie, Amanda & Madde var också där och alla barnen såklart =)
Var lite tjål och lek innan jag och Havanna åkte till stan och handlade tårtingredienser och lite fika!
Väl hemma kom Syrran & Nicklas, och jag fick mitt hår färgat kan lova att det var på tin!
Sen tog vi oss en promenad ner till Svärmor, där vi fick oss lite kvällsfika!

Och nu ska jag strax ta tag i tårtgörat sen packa lite smått inför ullared!
Här kommer lite bilder från dagarna som gått!
Lånad bild från Maddes blogg
Playdate vid Madde & Alice!
Promenad i byn!
Thilde kanon lycklig över att kunna åka istället för att gå!
Den lilla latmasken ;)

Och idag tog vi oss en snabbvända på rean inne på Lindex tillsammans med Mormor!
Detta kom vi hem med!
välbehövligt! TACK <3

Nu ska jag ta och sätta fart med tårtorna så jag får gå och lägga mig någon gång!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0