Allergi eller bara känslig?!

Godmorgon på er! Vilken natt jag haft, när jag väl hade somnat in började Thilde krångla och klagade på att det sved i snuttan (som vi så fint kallar det), hon har haft så fram och tillbaka förut!
Och vi kollade upp det då med både BVC och vårdcentral, då dom trodde det var urinvägsinfektion!
Men det visade ingenting!
Sen avtog det och kom inte tillbaka på länge..
Men nu har det kommit igen :/
Så nu har jag kontaktat vårdcentralen som snart ringer upp,
hoppas jag får en tid idag så vi kan få ett svar på vad det kan vara?!

Kanske extra känslig mot tvättmedlet?
Tvål?

Hoppas på svar iallafall!!

Nu ska jag ta och ta tag i allt här hemma!
Lite morgonsysslor, trevlig torsdag på er ....

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0