BloggTorka

Halloj, ja det har varit stilla här inne ett par dagar nu..
Har liksom inte haft tid att blogga, vi har njutit av värmen och så har jag jobbat..
Långhelgs ledigheten, har vi spenderat med vänner, familj och sen bröllopsfest! =)
En toppen helg med andra ord!

I fredags jobbade jag i 3 tim, och sen efter lunch kom Norge folket på besök!
På kvällen vart det grillat tillsammans med Amanda, Viktor och Hector.
Lördagen bjöd på lite loppis, och sen hem för att bara ta det lugnt innan barnen skulle skjutsas till sina barnvakter, det bjöds på fest hos grannarna på kvällen!
Och inte vilken fest som helst, dom hade gift sig på lördagsmorgonen!
Så det vart med andra ord en riktigt trevlig afton..
TUSEN TACK Chrissie & Magnus för att vi fick ta del av er bröllopsdag,
ni kunde inte gjort den mer perfekt...

Loppisfynden!

Allt för 35 ynka spänn!

Bjuder på lite sommarpics

 



Nu ska jag återgå till kvällsysslorna innan sängen kallar på mig!
Jobb väntas imorgon igen, och även fredagen...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0