Helgens Härligheter

Ops! Nu blev det så här igen, långt mellan inläggen...
Men har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva, haft fullt upp hela helgen!
I fredags bjöds det på studentfirande för Viktor som tog studenten.
I lördags tog jag, barnen & Sandra oss en tur till loppisen på hammarbacken!
Denna gång kom jag hem utan fynd!

Pappa & Helge kom hit på lördagseftermiddagen för att hjälpa Christian att bygga däcket till Thildes pool!
Och alldeles en stund efter det kom Madde, André och Alice, så Andre blev också med i projekt bygga pooldäck!
Jag och Madde kollade snällt på och sörpla kaffe, blev en sisådär 3 tim innan vi bestämde att vi skulle grilla ihop på kvällen!
Men TOR bestämde sig för att mullra lite då och då! Men en trevlig kväll vart det iallfall =)
TACK för det grannar!

Gårdagen spenderades med att plocka ur Gammelmormors lägenhet!
Det var jag, syster, Mamma, Moster, Mormor, Morfar, Vesa och Niklas.
Kom hem med en hel del, är så glad att jag fått tagit del av mormors grejer, <3
Så nu ska det bara få plats eftersom det vart en hel del möbler.
Fick även med mig hem lite kastruller, fat, kuddar, väskor, plastblommor till Thildes lekstuga och sen hade gammelmormor en volumemaster från björn axén, exakt en sådan som jag suktat efter så länge =)
Och som jag hade tänkt önska mig i 23 års present nu i sommar,
men jag tackar och bockar min Gammelmormor för den =)


Nu ska jag plocka och dona lite, eftersom det står prylar överallt känns det som!

Lite bilder från helgen!
 
Poodäcks bygget

Hector & Alice
 


Gott med majskrok säger Havanna <3

Mina stora älsklingar <3


Ska återgå till målandet nu..
Sen sova så man orkar med morgondagen..

Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0