Onsdag

Tjohej!

Idag körde jag ett 3 timmars pass igen på jobbet =)
Denna dag var riktigt knasig och rolig, Haha
Efter jobbet vart det hem och byta om sen lagades de lunch!
Sussie & Totto hämtade Thilde på dagis och sen skulle dom in till stan och Thilde ville inte bli avsläppt hemma utan blev med dom till stan.
Och jag tror då inte hon led! =)
Hon kom hem med 3 nya mobiltelefonet (visningstelefoner på the phonehous), en film, godis
och sen nån pistol som sjuter bollar =)
Så hon var mer än nöjd!
TACK Sussie och Totto för att ni ville ha henne en stund <3

Jag och Sandra åt lunch innan hon åkte till jobbet, hon var ju här tidigt imorse och passade Havanna =)
Super snällaste Sandra, så nu medans Sandra har jobbat har vi varit hundvakt åt Hoppsan, så vi tog oss en rejäl och uppfriskande promenad...

Har även varit till Smedjebacken och grattat Lillebror som inte längre är liten,
utan som blir 7 år på onsdag nästa vecka!
Men vi firade han lite i förväg eftersom han ska till sin Mamma imorgon.

Nu ska jag duka fram lite kvällsis och invänta Sandra, blir the och äggmacka!

Föresten, Nästa vecka kommer Havannas nya åk! =) Wiiieho Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0