Shopping & kvällsfika!

Nyss inkommen efter en härlig kvällspromenad med vagnen.
Havanna sover nu skönt och jag och Christian ska ta oss lite kvällsfika,
gick förbi Svärmor och hon skickade med oss en bit sockerkaka hem =)
Och sen inhandlade jag ost & kex tidigare idag! Smarrigt!
Idag vart det en snabbvända till kupolen för att inhandla solparasoll till vagnen, men dom var ju slut! Ja vad hade jag väntat mig,  så det vart lite kläder istället..
Några kortärmade bodys till Havanna och 2 tröjor till mig från Gina!
Mer hann vi inte med...
Eftersom det var ett solparasoll jag var ute efter så stannade jag till på stan och gick in på leksaksaffären och köpte ett där... =) 

När vi kom hem fick vi besök av Sandra och Hoppsan, drack kaffe och njöt av solen!
Christian & Thilde tog ett dopp i poolen, nu är det 22 grader och jag hade tänkt ta mig ett dopp imorgon! Förhoppningsvis har det blivit någon grad varmare och jag till badkruka kan svalka mig!
Nu blir det mys innan sängen kallar på mig!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0