Skolavslutning

Våran dag har vi spenderat i hagge tillsammans med släkt och familj <3
Vi har firat lillesyster Marion som gått ut 9:an idag, =)
Fick god lunch och sen efter det fick vi tårta med tillbehör, Mamma hade även köpt en alkoholfri cider för att fira och skåla Marions avslutning av högstadiet!

En härlig dag med andra ord :)



Marion fick en Kenza ring av oss, malinda & niklas =)
Snacka om nöjd lillesyster <3 Den var du värd!

Marion hade jobbat hårt med denna avslutningstårta som smakade smaskens!

 

 
Havanna var nöjd som alltid, och Thilde skålade för Marion =)

Min älskade mormor & morfar <3


Nu ska jag hoppa i säng..

God natt på er



Kommentarer
Postat av: marion

tack :)

ja jag vart supernöjd, den är verkligen fin och jag hade en toppenkväll!



kram :)

2011-06-16 @ 00:57:19
URL: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0