Studentfirande, Pelargoner & Jobb

En fullspäckad dag med jobb, blomhandling och studenfirande...
Sista dagen på Folkan gjorde jag idag också :/ Tråkigt, jag som verkligen trivs där! Hoppas på att få komma dit på lite sommarvikare jobb under semestertiderna..
Vi får väl se....

Sen efter jobbet åkte jag ut till Mamma och hämtade flickorna som mamma så snällt haft idag =)
Tusen miljoner tack bästaste Mamma..
Vi bestämde oss för att ta en tripp till bergslagsodlingar och inhandla lite blommor till lådorna som hänger vid köksfönstret!
Så kom hem med röda pelargoner (dom blommorna är väl för härliga) och hängpetunior =)
Inhandlade även en studentpresent till Viktor, Christians bror som tog studenten idag!
Han fick ett olivträd av oss,!
Så nu håller vi tummarna att det kommer oliver på det i sommar så vi får smaka!!

Nä nu ska jag ut och plantera blommorna!

Trevlig fredagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0