Ännu en ny vecka

Vaknade idag av yrsel, huvudvärk och ömmande kropp :/
Hela förmiddagen har gått åt till att vila..
Har frusit jätte mycket, även fast jag haft tjock täcke på mig..

Vi klädde oss och åkte och postade dopkorten och sen åkte vi och handlade..
Efter det vart jag lite piggare, men vi åt lunch och vila lite till när vi kom hem och efter det är allt som bortblåst?!
Iofs jag tog mig 2 alvedon..
Så dom kanske gjorde sin verkan.. =)

Har tagit mig en tur med dammsugaren, nu börjar det ju bli den tråkiga grussäsongen! :/
TUR vi har världens bästa stoppmatta för grus :)
Stor svart matta, som nästan täcker hela hallgolvet.. :)
Rekommenderas !!!


Mamma var i Borlänge i helgen, och hon hade hittat detta till Havanna
 


Kläder behövs alltid ;)
TACK Mamma

Nu inväntar vi Amanda och Hector, får se om vi klär på oss och tar en promenad?!
Thilde behöver ut och leka av sig, och så behöver vi frisk luft =)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Vilken bra mamma!! Va trist att du mått sisådär :/

2011-03-28 @ 18:43:43
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



innan SISTA april!!! Kom igen det blir kul!!!

2011-03-28 @ 18:59:48
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0