Freeeeeeeedag

Blå himmel, solen lyser!
Känner i hela kroppen att det kommer bli en toppen fredag...
Ska göra mig och barnen klara och packa in oss i bilen och styra kosan mot syster yster..
Hon ska fixa håret på mig, måste lägga i mer färg och sen ska jag väl rota runt i hennes garderob som vanligt.. :)

Ikväll blir det tjejkväll, jag och BÄSTASTE Carro ska ut och skaka rumpa..
Jisses va skoj det ska bli, första utekvällen med Carro sen efter graviditeten ;)
Wiiiieee
Härligaste Alexandra ska också hänga med oss :)
Sen drar vi till Emelie och Sandra, och tjålar massa skit och sjunger kareoke innan det blir utgång!


Ha en fin dag!
Kanske hinner med nått inlägg innan kvällen.. ;)

Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Gud va skojj att få komma ut! Skaka lite rumpa för mig med!!!

2011-03-25 @ 09:49:13
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0