Hallå Där

Snoret rinner och mensen har kommit ! Fy sjutton för mens, jag HATAR det!!
Feber är iallafall borta och idag har jag mått betydligt bättre :)

Thilde har spenderat dagen med moster idag, dom har varit ute hela dagen lång och lekt.. =)
Så när hon kom hem var hon trött och sov!
Så det vart en sen kväll för henne, men så blir det ibland och det gör mig ingenting!!!
Nu sover hon skönt i våran säng och vi ska snart krypa ner brevid henne <3

Jag har även passat på att storhandla idag medans Pappa var här, han tog barnen och jag drog och handlade =)
Men så bjöd jag ju på stuvad potatis och isterband när jag kom tillbaka!
Eller JA Pappa lagade det =)
Han är liksom så bra på att laga mat.

Återkommer imorgon..

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0