Loppis, Kalas & Minnen !

En fullspäckad dag med nära och kära!
Började dagen med frukostmys innan sambon gav sig iväg till torpet!
Sen gjorde jag och barnen oss klara för en loppisvända tillsammans med Sandra :)
Detta fyndade vi !

Thilde hittade en gunga och skötbord/badbord till sin Baby Born docka!
Betalde 45 kronor för båda! :)
  

En sänghimmel som jag tänkt ha på Havannas rum, och en super söt body!
 

Och ett litet tyghjärta till hemmet


Efter det fick Thilde spendera lite tid med Mormor,
 jag åkte vidare till Smedjebacken och hälsade på Jonna som var här på besök!
Havanna myser i Jonnas famn <3

Vart en massa tjål om gamla minnen må ni tro ;)
 Herregud vad mycket skoj man gjort i sina dar!

Tog mig en vända förbi Jossan när jag ändå var i krokarna :)
Sen när vi väl var hemma, var det bara att byta om till kalaskläder och åka vidare till Ebba och fira henne!
Hon fyller ju 4 år imorgon, så vi firade henne idag.. :)

En bra dag med andra ord!
Men jag saknar min andra hälft <3
Älskade underbara sambo, vad vore livet utan dig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0