På väg åt rätt håll?!?!

Godmorgon!
Natten har gått bra, Havanna vaknade vid 12 inatt och åt mat :) 90 ml fick hon i sig då!
Sen somnade hon om, och vaknade igen vid halv 4 och ville ha mat, fick även då i sig 90 ml !
Hon brukar inte vara en storätare på nätterna i normala fall..
Sen när hon vaknade vid 7 tiden imorse åt hon ungefär 90 ml,
så det känns som om vi är på väg åt rätt håll..
Hon äter ju iallafall, men inte så mycket som hon brukar,
men med tanke på att hon fortfarande har hosta och är lite rosslig så är hon kanske inte sådär super duper pigg på att äta!
Man vet ju själv när man är sjuk att man inte ha någon matlust..

Har även tempat henne och hon har ingen feber, kissat har hon också gjort :)
Skönt!

Så nu håller vi tummarna att hon börjar på att tillfriskna! :)

Ber om ursäkt att BLOPPISEN inte dragit igång!
Har fotat kläder igår, så det kommer förmodligen under dagen!

Trevlig Helg !
P&K


Kommentarer
Postat av: NATTIS

skönt för er, hoppas det håller i sig!

2011-03-11 @ 09:33:46
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: amanddan

Fan va skönt! :) Ja de tycker jag vi ska! GI är faktiskt det bästa tycker jag, passar mig utmärkt! :-)

2011-03-11 @ 09:46:27
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag säger som Nattis , hoppas verkligen att det håller i sig ! Lillskruttan ! <3

2011-03-11 @ 15:45:49
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0