Planering & Fundering!

Mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu..
Planering inför Havannas kommande Dop.
Och funderingar på köksrenoveringen, tror nog att jag bestämt mig nu hur jag ska ha i köket..
Jag har ju en tendens till att ändra mig titt som tätt..
Men nu känns det som om jag funderat klart !!
Så det är väl bäst vi beställer allt som behövs till köket och börjar innan jga ångrar mig igen!!

Annars så står Havannas rum fortfarande ogjort och Thildes garderobsdörrar med för den delen!
Jag kommer på saker angående deras rum hela tiden,
 men sen ångrar jag mig lika snabbt igen..
Drygt som sjutton !! :/

Har funderingar på att göra en helt ny blogg också, som bara har med husets renovering att göra?!
Och sen allt småpyssel som jag snart ska börja med!
Ska bara samla på mig material, och göra lite som ni sedan kan beställa =)

Nä nu ska jag ta och krypa ner under täcket och mysa med min sambo <3
Sov Gott !!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, det är en sån tröja Lovis har. Den är så fint :)

2011-03-20 @ 23:04:46
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Tessa

Varför inte bara en kategori för renoveringarna!?

2011-03-20 @ 23:10:40
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0