Söndag

Vi började dagen med lite tvättning och efter det kände vi att vi behövde lite frisk luft..
Så vi klädde på oss hela familjen och tog oss en promenad runt byn


Skönt, trots att det blåste lite kalla vindar!

Sen när vi kom hem gjorde vi lunch, och tog oss en vila i soffan till en film
Mina mystjejer <3


Efter det åkte vi ner till Svärmor och hälsade på, Amanda Viktor & Hector var också där =)
Vi fick gott fika och det bjöds på hemmagjord pizza till kvällsis ;)
Tyvärr hann jag inte ta nå kort eftersom jag höll på att göra klart det sista med dopkorten..
Men om ni kikar in här så hittar ni lite bilder Amanda tagit !

Nu ska jag återgå till soffläge ;)
Sen in i sängen och glutta på Tre Kronor..

Hoppas eran söndag varit bra..
Hörs imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0