Tisdag - Härliga väder !

Åh vårkänslor i hela kroppen får jag när jag kikar ut genom köksfönstret!
Smält snö, smält !! NU VILL VI HA VÅR! :)
Komsi komsi !!!

Idag ska vi in på vägning och mätning med Havanna!
Kolla så hon växer som det ska efter RS viruset,..
Hon har ju börjat äta var 3-4 dje timme nu istället för 4-6 timme..
Och mindre, nu äter hon mellan 135-150..
Men jag har mina aningar att hon växt till sig lite :)
56 kläderna är nu iallafalla ett minne blott, nu har hon 62, !
Det gick lite fortare än fär Storesyrran!
hihi :)
Sen tänkte jag att jag skulle filma Havanna nån dag när hon jollrar...
Hon tjålar för fullt med sin lekbåge på babysittern, den är riktigt rolig..
Sen när hon får till ett riktigt skrikjollrande blir hon rädd och bara tittar,
typ som om att var de där jag eller?? :)

Kan inte annat än älska mitt liv!
Det är här och nu, och jag ÄLSKAR DET!

Mina älsklingar som jag har varmt om hjärtat <3


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen!!

ha en fin dag !
P&K


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Är 135 - 150 ml mindre??? Ha ha min kille äter 120 ml :)

2011-03-15 @ 10:14:52
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0