Dopfint & Doppresent !

Hittade doppresent efter mycket om och men :)
Hoppas Hecke gillart lika mycket som vi!

Hanna kom nyss upp och hämtade Thilde, så kusinerna fick leka lite..
Själv ska jag slå in presenterna så det är klart till morgondagen!
Föreste hittade jag en söt liten klänning till Havanna som hon ska ha imorgon

Från kappahls, Newbie kollektion !

Till den ska hon ha sin gammelrosa body med ljusblåa blommor,
rosa strumpbyxor och sin tillhörande mössa :)
Kommer bli en söt liten tjej imorgon

Thilde fick ett par strumpebyxor till sin nya jeansklänning =)


Sen fattas bara jag??
Har iallafall inhandlat strumpbyxor, mer då? jeanskjol? Och försöka remma igenom garderoben efter en snygg topp?!!?!
haha wish me luck !!

Nu ska jag grejsa!




Kommentarer
Postat av: jonna

vilken fin klänning du hittade =)

hoppas du hittar något åt dig själv också =)

kram

2011-03-18 @ 19:26:13
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Marih

Sv: Jag väntar med spänning efter med Bloppisar :p

2011-03-18 @ 20:36:57
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0