Alla mammors dag <3

Godmorgon alla glada.... Idag är det alla mammors dag och jag säger grattis till min älskade super mamma och sen grattis till alla andra härliga mammor, även mig själv också :)! Igår spenderade vi hela dagen på marknaden och stan, hittade dock inget på marknaden!! Men inne på stan vart de nya strumpor till Havanna, Thilde fick iochförsig massa marknadsgodis och så åkte hon mängder med karuseller :) Efter det åkte vi och släppte av Thilde vid Ebba så kusinerna fick busa lite, men de dröjde inte länge innan Thilde ringde och fråga om hon fick sova hos Ebba.. Så hon har spenderat natten där.. :) våra mystjejer :) Nu ska jag äta en riktigt god äggfrukost och ta mig en rejäl kopp kaffe! Men först lirka ur Havannas hand ur mitt hår ;) tydligen spännande att rycka mamma i håret :)! Hihi söt.. Trevlig morsdag på er <3 uppvakta era älskade mammor idag,! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0