DigiListan P3

Lyssnar på digilistan eftersom jag missade den i söndags.. Men dom körde tydligen de mest populäraste låtarna genom tiderna!!  Skoj och höra gamla godingar.
Idag har vi haft lekdag vid Sussie och Thindra, Amanda och Hector kom också dit. Så det vart fullt hus.

Nu när jag kom hem diskade jag undan all disk och slängde in lite jackor i tvättmaskinen. Tänkte jag skulle hänga undan vinterkläderna nu. Är banne mig på tiden.
Sen vid 5 tiden kommer det en tjej och hämtar spisen som jag la ut på blocket här om veckan.
Känns lite att sälja den eftersom Thilde hade den när hon var liten, men man kan som sagt inte spara på allt!

Bilder från lekdagen kommer senare, mitt batteri på kameran har dött :/

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0