Fredagen den 13:onde

Nu kör vi ett riktigt blogginlägg!
Har liksom inte haft lust attt starta datorn, därför det blivit lite mobilbloggande!

Slänger in lite bilder som är tagna imorse.


Så här skoj är det med bompa! =)


Thildes nya pjuks! :)
Snacka om att hon är glad, har en skotokig tjej ska ni veta ;)


Så här stor har minstingen blivit..
Mammas bäbis.
Hon sover, äter, och är vaken och leker. Det är typ hennes lilla liv =)
Men snällast i världen är hon också!

Är så lyckligt lottad <3
Älskar mina tjejer mest.

Idag skiner sooolen, undra vad vi ska fögylla denna dagen med?
Hmm? Sugen på att åka till Kupolen, skulle behöva åka upp och kika på vagnar!
Har ju fortfarande inte bestämt vilken färg jag ska ha på sittdelen, och för den delen vilket chassi jag ska ha!
Väljer mellan City cross (sånt har vi nu) eller ett Nitro City?!?!
Förslag någon ???

Nä nu ska jag göra ett ryck här hemma!

Föresten ni är jäkligt dåliga på att kommentera !!
Har jag sååå trökig blogg??

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Karina rytkönen

Vet ju inte om jag gör rätt o du ser mina kommentarer. Om du gör det så ville jag bara säga att du har 2 underbara flickor som är så söta o fina:)

2011-05-13 @ 15:14:52
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Nej, du har inte en tråkig blogg :)

2011-05-14 @ 20:54:31
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0