Gammelmormor - Lekbesök - Tacos

Ett jobbigt besök vid Gammelmormor idag :/ att se henne som jag såg henne idag, det är inget man vill minnas.
Jag vill minnas min pigga, glada och alerta GammelMormor <3
Det enda som kändes i mitt hjärta vid besöket var att så här vill jag inte att hon ska ha det, hon kan inte prata hon sover för det mesta och en gammal människa ska inte behöva ha det så.
Det är hemskt att skriva detta men det bästa för henne just nu vore att få somna in.
Älskade underbara GammelMormor <3

På em fick vi besök av Helena, Isabella, Elin och lilla Ofelia.
Mycket trevligt, får ta och ses snart igen!
Kanske man även kan vara ute och njuta av solen....

Syrran och Niklas kom också förbi en vända, dom ville ju se Thildes lekstuga såklart!
Och så stolt som hon är över den visar hon den mer än gärna..

Nu ska här lagas kvällsis, enkelt och gott - Tacos står på menyn!
Sen får vi kvällsbesök av Jonny & Anette, det var ju inte igår så det ska bli riktigt mysigt..


Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0