Godmorgon

eller ska man skriva godnatt? Tycker det är så öken inne på bloggen just nu.
En kommentar eller två skulle inte skada!

Har funderat fram och tillbaka om jag ska lägga ner bloggen under sommaren, och återkomma till hösten?!
Men jag har snabbt insett att jag tycker det är roligt att blogga, och roligt att dela med sig lite av mitt liv.
Även om jag bara skriver hur en vanlig vardag är för oss.

Skulle vilja hinna med och blogga mycket mer.
Men känner att den tiden lägger jag på mina flickor <3
Men så fort jag får tid försöker jag ge er ett litet inlägg med bilder =)

Nu ska vi göra oss klara här hemma.
Sen åker vi in till staden för att gå på loppisar.
Hammarbacken och Gammelgården, hoppas på massa roliga fynd!

Någon mer därute som är lika loppistokig som jag??

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen, jag är inne och kollar flera ggr om dagen :)

2011-05-14 @ 11:24:54
Postat av: :)

loppis är roligt om man hittar riktiga fynd som sagt. men finns mycket unkert skit också...

2011-05-14 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0