Hej hopp !

Började morgonen med en sovmorgon till halv 9. Sen en god frukost. Jag Ringde Alexandra för lite telefon/morgon kaffe tjål, och sen hörde jag även vad dom skulle hitta på för något idag! Men vi bestämde rätt snabbt att dem skulle komma hit :) Så vid lunch var dom här. Barnen härjade ute medans vi fixade lunch! Sen vart de lite glass och innelek efter maten.... Men eftersom solen bestämt sig för att kika fram på eftermiddagen så gick vi ut! Och JA varmt blev det, helt underbart! :) Angelica och lowa kom också förbi en sväng och lekte! Med andra ord haft en bra dag idag också.. :) <3 tack vänner! Nu på kvällskvisten har vi mest bara segat i soffan.. Och nu sover tjejerna och jag ska ta mig en dusch innan jag tänkt sova! Har en fruktansvärd tung huvudvärk!! Hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0