Måndag & Ny vecka

Då var det en ny vecka igen då. Dena vecka kör Christian sin 9-18 vecka :/ Trist att han slutar så sent, men mysigt att ha morgonmys på mornarna då istället :)

Idag ska vi åka och hälsa på min älskade gammelmormor (flickornar gammelgammel mormor).
Hon ligger på lasarettet här i Ludvika och det går inte åt rätt håll :/
Jag hatar verkligen när äldre människor ska lämna oss, dom är så kloka dom har varit med om så mycket i livet och vet så mycket, och så helt plötsligt ska dom försvinna! :/
FAST nu tror ju jag att gammelmormor kommer bli en aningen piggare..
HÅLLER MINA TUMMAR <3

Annars är det full fart här hemma, Havanna ligger och tjålar för fullt här på golvet.
Thilde hon sitter inne på sitt rum och småpysslar lite.

Ska göra ett ryck här hemma, så inte mina gäster får en chock över mitt hem.
Får besök av Helena, Isabella, Elin och Ofelia idag, ska bli trevligt =)
Så en tur med dammsugaren vore inte fel ;)

Trevlig måndag på er

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0