1 november!

Godmorgon 1 November, här gick vi upp tidigare än vanligt! Men Havanna hade lite feber igår kväll men efter Alvedon somnade hon, och nu när hon vaknade var hon feber varm så lite Alvedon och mys ivagnen så somnar hon nog snart!
Jag och Thilde har tänt ljus myst ner oss under en varsin filt och slagit på bompa, det kallas rejäl mysmorgon <3 meningen var att hon skulle till dagis men hon fick stanna hemma idag iaf!
Imorgon ska dom ha maskerad på dagis får se vad damen bestämmer sig för att va!
På tal om det så är vi bjudna på halloweenfest på fredag, och va sjuttsingen ska man va?
Förslag mottages mer än gärna!!
Har en liten plan på vad jag kan va men inte bestämt mig ännu ;)

Tänk att 1 november redan är här!!??
Sjukt va tiden gått fort, en månad
Kvar till jul då!
Det lääängtar jag enormt mycket till, julmusik, julpyssel, bakning mm :) och framför allt julafton när man får umgås med släkten absolut de bästa!

Nää nu ska jag göra lite frukost och kaffe, självklart äter vi i soffan idag..
Ha en fin dag,!


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Vilken mysig familj ni verkar vara <3

2011-11-01 @ 06:58:55
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: K

Får Thilde va på dagis trots att det är höstlov? Det får inte 15tim barnen här..

2011-11-01 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0