Hallå

Gårdagen spenderades på Villgott med
Lek och bus, var mycket kända ansikten där så de var riktigt kul! Barnen härjade, målade och fikade omvartannat :) som de ska ska va!
När vi varit på Villgott är Havanna mer framåt, som igår då ville hon gå och gå hela tiden när vi höll henne i händerna, innan har hon ju vart som en kokt spagetti i benen :) haha men inte längre, så duktig så, är så stolt!
Och nu imorse reste hon sig upp mot vardagsrumsbordet 4 gånger! Åh blir helt varm i hela kroppen <3

Idag ska jag fixa lite med min kostym inför halloweenfesten ikväll! Känner mig inte så där super taggad, men när allt är klart och man kan koppla av och ta en cider så blir det nog bra!!
Barnen ska sova hos min vän Angelica inatt, och jag tvivlar inte en sekund på att dem kommer bli några problem, Thilde är helt överlycklig för att hon ska få sova där :)

Nä nu ska jag röja lite här hemma!
Fredagsstädning :) helgen är fullspäckad så hinns inte ihelgen!

Bjuder på en bild på haanna och eivin från Villgott igår.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloween var ju i måndags! ;)

2011-11-04 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0