Hej hopp Torsdag!

Här springer dagar och veckor förbi, vi har bara 50 dagar kvar till jul!
Herrejösses, känner mig inte speciellt stressad få barnens julklappar redan är klara =)
Har bara kusin och syskon julklappar kvar!

Igår spenderad vi halva dagen på villgott, men Havanna kom inte till ro för att sova middag, så fter att hon sovit iaf 20 min så vaknad hon och var lite hängig så vi åkte hem!
Hon fick en alvdeon och somnade igen!
Vaknad pigg och glad, och idag vaknade hon kl 8 imorse, pigg, glad och feberfri =)
Det enda som är kvar är snorandet, men tror att denna feber som varit fram och till baka beror på tänder som spökar!
För hon har även bojkottat mat, och hellre föredragit välling!
Alltså vill hon inte ha något i munnen!
Skruttan <3

På kvällen fick jag besök av Angelica <3
Verkligen behövligt, herrejösses vad vi tjålade!
NÄ nu ska vi klä oss sen åker vi in till villgott och leker!
MINA barn behöver det, ska se till att pyssla lite och göra han och fot avtryck på Havanna!
Ha en fin dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0