Nytt Försök!

Hade imorse skrivit ett as långt inlägg via mobilen och sen när jag ska publicera försvinner allt, ALLT!
Då blir man fan matt..

Aja iallafall så har vi haft en vecka med massa julfixande!
Skönt att ha det gjort nu innan helgen dragit igång! Imorgon står 4 årskalas på schemat, och på söndag är det julskyltning! I år blir det en julskyltning med 8 plusgrader har jag hört! Fint, eller inte!!!
Här får ni lite bilder på mitt julfixande, med insperation från lite bloggar och Mamma

I Mitt KöK !








I Hallen!



Kyrkan och alla tomtar!
Dock har alla små tomtar försvunnit så det blir en vända hem till Mamma och införskaffa fler till tomtelandet!
Så det är fortfarande under "reperation" ;)


Ja det var lite!
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag små pyssla dagarna i ända fram till jul :P
Men ska ha in lite mer granris och även göra en julrupp till matsalsbordet!
Så lite små fix kvar är det allt!

Har ni börjat julpynta ännu??



Kommentarer
Postat av: frida

Va mysigt du har gjort de ! :)

Här har än så länge bara stjärnor å stakar kommit upp..men ska nog försöka fixa lite mer idag kanske om ja hinner :)

Kram

2011-11-26 @ 07:37:17
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jonna Larsson

Va fint du gör gumman, alltid haft öga för sånt där ;)



får se om vi orkar pynta lite imorn.. De är ju så mysigt..



Kram å puss på er.

2011-11-26 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0