Oskön natt!

Fy f*n vilken natt!! Har ont i hela ktoppen... Ja ag kan väl börja med att säga att jg sovit i Thildes lilla säng inatt, varför? JO för Thilde och Christian har snarkat ikapp, plus att Thilde har hostat! Och det gjorde mig tokig, och Havanna knölade mest hela tiden, så då stängde jag sovrumsdörren och efter det sov Havanna ändå till imorse, hejja!! Men jag har varit vaken till å från, känner mig helt mörbultad i hela kroppen.. Men men!
Idag står 4 årskalas på schemat, Thilde är redan redo för kalaset!
Havanna sover förmiddagsluren och jag ska fixa någon lätt lunch och ta mig en tur med dammsugaren! Sen blir det väl en vända på julmarknaden i Grängesberg idag...

Slänger in en bild på Thildes kalas outfit.

Nä dags att sätta fart!
Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Naaw va söt hon är :) !



Han är snäll, sover mkt på dagarna men knölar en del på natten och vill gärna tutta ofta :P Tog till nappen för första gången inatt iaf, får se hur de går framöver.. Man är ju helt slut när man måste gå upp varannan timme :P Men så de är att vara Mamma antar jag ;)



Pusspuss <3 ha en bra helg :)

2011-11-26 @ 12:50:25
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0