Röstlös.......

Godmorgon! Ja rubriken lyder vad jag är.....
Har varit röstlös nu i 3 dagar, men nu börjar det bli lite bättre.
Men är fortfarande tung i huvudet, snorig och lite öronvärk!
FAN jag ska inte bli sjuk nu, det är ju det årliga julbordet till helgen med sambons jobb...
Och jag ska va frisk tills dess, LADDA!!!!

Iaf igår hade vi en riktigt hemma slö sov dag!
Film och soffmys, Sandra kom hit hon också och hon var lika slut som oss! Tur det :)
Men vi fick i oss lite lunch och kaffe sen tog vi oss en promenad runt byn och det var behövligt kan jag lova!
Sen var det bara att packa in oss i bilen för att åka och storhandla, Christian skulle iväg på jägarkursen så Sandra hade Havanna medans jag och Thilde storhandlade.
Så vi handlade med lite kvällsis och åt det hemma vid Sandra.
Väl hemma somnade barnen och jag intog soffan!

Men det ska jag inte göra idag!
Har massa massa tvätt att ta itu med, fy tusan.....
Sen ska jag stuva undan julkartongerna som står på vardagsrumsgolvet och tar plats!

Ha en bra Tisdag
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0