En Hall Igen!

Herrejesus hur det har sett ur här hemma idag!
Nejdå så farligt har det inte varit, från att ha haft en lugn förmiddag hemma så fick vi besök av Sandra!
Kaffe, tjål och fika ;) Det gillas!
Sen efter en stund kom Mamma och hon hjälpte mig att rensa i "våran lilla hall" som vi skulle ha som våran ingång!
Men som till slut blev ett avlastningsrum som det lätt kan bli när man har lite vråer överallt =)


Kan LOVA att det är riktigt skönt att ha rensat allt!
Det vart ungefär 4 kartonger, och ett X-antal säckar/kassar som slängdes!
Äntligen en hall som kan användas!


När vi ändå var igång rensade vi i tvättstugan också!
Och fick upp ett skynke till städskåpet då själva garderobsdörren pajat!
Så nu slipper jag och alla andra se vad som gömmer sig i mitt städskåp.
Se så bra det vart!
Mycket bättre än innan! =)
Den vanliga ingången har vi även gjort iordning men det är lite småfix kvar som jag ska ta tag i imorgon!
Bilder får ni imorgon..
TACK Mamma för hjälpen! Det behövdes verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0