F R E D A G

Hej hopp! Fredag idag, tusan va veckorna springer förbi en, ja även helgerna!
Och det får mig att tänka på att det bara är 2 månader kvar till jul och 3 månader tills Havanna blir 1 år, herrejösses va tiden gått fort! Mammas bebis <3
Igår hade vi besök av syrran, Kina och barnen!
Vi filade, åt lunch barnen härjade runt och sen tog vi oss en promenad, ungarna cyklade!
Sen klippte även syrran Felicia och Havanna, meningen var att hon skulle klippa Thilde också men hon vägrade ju som vanligt! Hon har blivit ännu mer håröm, stackarn så tips på vad jag kan göra för att hon ska låta mig borta håret iaf!!! Balsam använder vi och balsamspray, har hört talas om någon borste, kanske ska testa!

Ja nej nu ska jag dricka lite mer kaffe innan vi klär oss!
Men det blir en hemmadag, men om någon vill komma å hälsa på finns det kladdkaka :)

Här kommer lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag använder en borste som är för löshår på våran 4-åring som oxå är håröm. Den och balsamspray fungerar toppen. Borsten köpte jag hos vår frisör, kostade ca 170 kr, men den är väl värd priset.

2011-10-14 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0