Fullspäckad Helg!!

Hej på er!
Dåligt med uppdatering jag vet, men har haft en helg som har varit fullbokad!
I torsdags natt åkte jag till ullared, och herrejösses vad folk det var!
Men kom hem med det som jag hade tänkt inhandla, så nu är julklapparna färdiga!
Så skönt att ha det gjort!

I lördags åkte jag in till stan och mötte upp Sandra för en mysdag på stan,
vi kikade lite i affärer och jag hittade en super snygg lampa till Havannas rum som jag hoppas snart ska komma upp
Vi lunchade på stan och sen efter det åkte vi till Willys och storhandla!
Så då vart jag nån tusenlapp fattigare!
Men nu är kyl, frys och skafferi uppfyllt skönt! =)
Kvällen blev lugn, vart rätt tidigt i säng då jag var helt slut efter ullaredsresan kändes att det kom efter en!

Igår hade vi fullt hus, jag hade Blingovisning och köpte en body till Havanna och sen ett hemligt plagg om blir en suprice ;)
Sen fick jag även ett par ribbstickade leggings till Thilde för att jag var värdinna! =)
Skit snygga!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0