Hjärtan på tråd

Hej hallå!
Full rulle hela dagen! Började dagen med en sovmorgon till halv 9, tack Havanna för den!
Sen hade vi mysmorgon innan det var dags att hämta hem storesyster från dagis.
Och när vi kom hem väntade Sofia här, det vart lunch som bestog av kok korv med bröd och sen hade hon med sig tårta =) Mumsigt värre!
Hon hade även med sig en present till mig!
Detta fick jag :) Hur sött som helst ju, Tusen tack
Hon tyckte nog mina hjärtan på tråd var lite döa!
Haha inte den bästa att sköta blommor..
Men jag LOVAR att försöka hålla denna vid liv så gott jag kan!

Sen åkte vi in till stan hem till Emelie för bus och lek, Kina och barnen kom också så det vart fullt hus!
Så kul eftersom det var länge sen vi sågs allihopa, när flickorna var små umgicks vi ju dagligen :)
Gott fika, bus, lek och trevligt sällskap gjorde våran eftermiddag!

Kvällen har bestått av besök av Amanda, Viktor och Hector vi bjöd på lasagne och sen fick det bli kaffe!
Sen höll jag och Amanda oss på Thildes rum resten av kvällen och fixade i Thildes barbiehus, Haha :D
Så kul, man blir ju som barn på nytt ju!
Tack för ikväll <3
Nu ska jag ta och krypa ner!
Ny dag med nya tag imorgon..
Sov Gott på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0