Tatatatatata Nanananananana

Goa unge!
Havanna tjålar och tjålar hela dagarna!

Tatatatatatata
Nanananananana
Mamamamamamamamamama

Hihi ;) Lite sött att när hon blir ledsen kryper hon runt och säger; Mamamamamama
Och jag har en fundering?
Förstår dom att det är ordet Mamma eller är det något som alla bebisar gör?

Här är en bild på Thilde i samma ålder som Havanna


Nog är dom lika allt ;)
Mina små kottar!

Måste ju även berätta att Havanna reser sig upp mer och mer nu!
Livsfarlig, igår reste hon sig mot spisen och höll i luckan till ugnsfomarna och svisch så åkte luckan upp!
Havanna hängde sig fast och gled under med underkroppen!
Och sen hänger hon där och skrattar hysteriskt! :D
Haha Underbara Unge <3

Kan ju LOVA att det är full fräs på henne!
Thilde var lite mer lugn, och mest bara va, men som sagt det ska kännas och ha barn också! =)
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe sen får vi se vad dagen kommer med!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Såå söta tjejer du har :D !!

Ja nu blir de full fart på lilla tokfian, snart springer hon runt ska du se, tiden går ju så fort !!



Saknar dej.

Pusss

2011-10-10 @ 09:03:59
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0